INFORMATION GÄLLANDE KLARNA

KLARNA SOM BETALNINGSMETOD

  • Varför Klarna som betalningsmetod?

Klarna erbjuder ett snabbt, säkert och enkelt betalsätt som är välbekant för de flesta.

  • Hur gör jag om jag inte kan betala med Klarna eller har frågor?

Kontakta kansliet så hjälper vi dig:
jrf@jagarnasriksforbund.se
08-550 107 81

Våra öppettider hittar du här:
Kontakt – Jägarnas Riksförbund

  • Jag har fått en årsfaktura, kan jag betala in den som vanligt med bankgiro på min internetbank?

Det fungerar precis som tidigare och det går bra. Men det tar några dagar innan vårt medlemssystem registrerar betalningen och uppdaterar ditt medlemskap. Vill du undvika detta – skanna QR-koden på årsfakturan och betala fakturan med Klarna i inloggat läge på ”Mina Sidor” så slipper du fördröjningen.

KLARNA SOM INLOGGNINGSMETOD

  • Varför Klarna när man loggar in?

Klarna erbjuder ett snabbt och enkelt login som är säkert och välbekant för de flesta. Vi har valt Klarna som inloggningsmetod för att det blir enklare för medlemmar att logga in och med Klarna får vi alltid uppdaterade medlemsuppgifter vilket är viktigt för att till exempel medlemsförsäkring ska gälla.

  • Varför är det så viktigt att logga in?

För dig som medlem innebär det flera fördelar med att logga in. Du kan se alla aktuella utbildningar, digitala seminarier, erbjudanden och även vad som är på gång hos dig lokalt. Dessutom hämtar du enkelt hem ditt medlemsbevis och försäkringsbrev. Och med Klarna-inlogg har förbundet dessutom alltid en uppdaterad kontaktväg till dig för information och fakturor.

  • Om man inte vill använda Klarna då?

Man måste inte logga in med Klarna men som du säkert har förstått föredrar Jägarnas Riksförbund att medlemmar använder Klarna som inlogg. Vill du trots allt inte använda Klarna inlogg finns ett alternativ under Klarna-ikonen där man kan använda e-post och lösenord men detta förutsätter att vi har din e-post i vårt medlemssystem. Du kan meddela oss din epost på jrf@jagarnasriksforbund.se.