Information gällande den nya webbplatsen

Hej och välkommen till vår nya webbplats

Här kommer du som medlem att hitta allt som rör ditt medlemskap, anmäla dig till kurser och aktiviteter samt kunna ta del av aktuella erbjudanden året runt. Det finns dock alltid en risk för en del små problem när man gör om så mycket som vi har gjort. Om du stöter på ett problem får du gärna rapportera det till jrf@jagarnasriksforbund.se så ska vi göra vad vi kan för att reda ut problemet så fort som möjligt.

Frågor & Svar kring nya sidan
  • Varför ska vi ha en ny sajt?

Svaret är helt enkelt att den gamla inte längre hängde med i teknikutvecklingen. Idag använder en absolut majoritet sin mobil för att söka information om förbundet och den gamla sidan var inte gjord för det. Med den nya sidan blir det också enklare för avdelningar och distrikt att kommunicera direkt med medlemmarna i en och samma sida.

• Varför är det så viktigt att logga in?

För dig som medlem innebär det bara fördelar med att logga in. Du kan se alla aktuella utbildningar, digitala seminarier, erbjudanden och även vad som är på gång hos dig lokalt. Dessutom så hämtar du enkelt hem ditt medlemsbevis och försäkringsbrev där. Och för förbundet är det bra då vi alltid kommer att ha en uppdaterad kontaktväg till dig för information och fakturor.

• Varför Klarna när man loggar in?

Det är för att kunna skapa ett snabbt och enkelt login som även är säkert och välbekant för de flesta. För dig som användare blir det enklare att logga in och för oss så får vi alltid uppdaterade uppgifter till våra medlemmar vilket är superviktigt för att till exempel din medlemsförsäkring ska gälla.

• Om man inte vill använda Klarna då?

Det går alldeles utmärkt. Man behöver inte logga in eller betala via dem utan man kan betala sin faktura via årsavin precis som förr. Däremot kommer vi över tid att, likt de flesta andra, ta betalt för den som vill ha en pappersfaktura.

• Vad är det här med erbjudanden för något?

På din sida så kommer det löpande att finnas erbjudanden från olika företag som enbart är för dig som medlem. Men för att de ska kunna bli så gynnsamma för dig som möjligt, så gäller de en kortare tid och därför är det viktigt att gå in på sidan med jämna mellanrum för att inte missa något.